Mondzorg met ambitie

  • Bewezen track-record in praktijkovername
  • Internationaal netwerk van praktijken en professionals
  • Werkgever met focus op kwaliteit en ontwikkeling
Meer weten?

‘Gastvrijheid in (de) praktijk’’ - combinatie workshop voor Praktijkmanagers en Balie- assistenten
 

Binnen het aanbod van de DentConnect Academy ligt de nadruk op bij- en nascholing van tandheelkundige kennis maar ook hospitality en gastvrijheid is natuurlijk van essentieel belang binnen onze organisatie.

We hebben Sander Allegro bereid gevonden om een combinatie workshop voor ons te verzorgen op dit gebied waarbij in het eerste deel voor alle aanwezigen een workshop hospitalty wordt verzorgd en in het tweede deel alleen de praktijkmanagers in een kleiner gezelschap nog een aanvullende workshop krijgen waarin het aansturen van gastvrijheid en hospitality centraal staat.

Sander Allegro

Gastvrijheid verbeteren en daarmee de wereld een beetje leuker maken  is de missie van Sander Allegro. Vanuit zijn adviespraktijk Allegro INN ovationS ondersteunt Sander organisaties bij het versterken van klantgerichtheid en gastvrijheid. In Nederland, maar ook in het buitenland.  Creativiteit, humor en het vertalen van complexe modellen naar praktisch toepasbare oplossingen zijn kenmerkend voor Sanders aanpak en geleverde werk

Sander werkte 25 jaar bij Hotelschool Den Haag en vervult sinds 2018 drie dagen per week de positie van directeur van de AmsterdamDiner Foundation, is actief als columnist voor verschillende horecapublicaties, is bestuurder van diverse organisaties, en is veelgevraagd spreker en dagvoorzitter van congressen en andere bijeenkomsten.
 

Programma:

17.30 inloop met een broodje

18.30 start deel 1 met zowel praktijkmanagers en balie-assistenten

20.15 pauze en einde deel 1

20.30 start deel 2 met alleen de praktijkmanagers

21.30 einde

 

Locaties:

Woensdagavond 11 april van der Valk Breda- Princeville

Woensdagavond 18 april Van der Valk Houten

Dinsdagavond 24 april Van der Valk Enschede

 

De doelen van deze workshop zijn:

1. Vergroten van bewustwording van het belang van gastvrijheid binnen de tandartspraktijk

2. Kennismaken met concrete tools die kunnen worden gebruikt bij het verder ontwikkelen van gastvrijheid in de eigen (dagelijkse) praktijk.

3. Het met behulp van herkenbare en aansprekende voorbeelden inspireren tot

    gedragsverandering op het terrein van gastvrijheid.

 

De workshop bestaat uit twee delen en start met het beantwoorden van de vraag: waarom is aandacht voor gastvrijheid eigenlijk nodig? Dit gebeurt met  een overzicht van een aantal belangrijke ontwikkelingen die aangeven waarom aandacht voor gastvrijheid in onze maatschappij zo aan het toenemen is Vervolgens wordt geïllustreerd hoe gastvrijheid “werkt” in de praktijk van de sector waar het vandaan komt: de hotel/horecasector. In dit stuk zal een aantal handvatten worden uitgelegd die kunnen worden gebruikt bij het beter begrijpen en verbeteren van de eigen gastvrijheid. Tenslotte zal het eerste deel worden afgesloten met een aantal concrete voorbeelden van mogelijkheden voor optimalisatie van hospitality in de tandheelkundige praktijk. De workshop zal interactief van karakter zijn en waar van toepassing zullen korte opdrachten worden gebruikt.

In het tweede deel wordt met de praktijkmanagers aandacht besteed aan de vraag hoe je de verbetering van gastvrijheid in je praktijk kunt aanpakken. Hierbij is aandacht voor methoden die gebruikt kunnen worden, maar vooral ook voor het aansturen van het team op dit gebied.
              

Schijf je dus snel in via onderstaande link

 

  https://goo.gl/forms/XctiEisC3E6tRPpi1

 

DentConnect Academy