Sander M. Allegro

 

"High Tech vraagt om High Touch; in een wereld waarin technologie de overhand krijgt en communicatie steeds vaker elektronisch gaat, neemt de behoefte aan écht, menselijk contact toe. Bedrijven en organisaties moeten steeds bewuster keuzes gaan maken op welke plekken en op welke wijze de menselijke factor wordt ingezet om de relatie met klant te kunnen bouwen en behouden. Het denken in termen van gastvrijheid biedt hierbij veel bruikbare handvatten, zeker ook in de tandartspraktijk, waar de cliënt het primaire proces – de tandheelkundige zorg- niet goed kan beoordelen, maar de ervaren dienstverlening maar al te goed"

Gastvrijheid, strategie en innovatie zijn dé kernbegrippen in de professionele activiteiten van Sander Allegro. Vanuit zijn adviespraktijk Allegro INN ovationS ondersteunt Sander organisaties bij innovatieve, klantgerichte strategieontwikkeling én uitvoering. In Nederland, maar ook in het buitenland. Creativiteit, visie en het vertalen van complexe begrippen naar praktisch toepasbare oplossingen zijn kenmerkend voor Sanders aanpak en geleverde werk waarin de balans tussen "high tech" en ‘high touch" centraal staat.

Sander vervult twee dagen per week de positie van director of industry relations bij Hotelschool Den Haag, is actief als columnist voor verschillende horecapublicaties, is bestuurder van diverse organisaties, en is veelgevraagd spreker en dagvoorzitter van congressen en andere bijeenkomsten.

Sander Allegro

terug