Tom Sebastian -
Jouw tandheelkundige praktijk, mooier van binnen én van buiten!

 

Jouw specialisatie laten floreren en daar klanten mee aantrekken die representatief zijn voor jouw doelgroep?
Tom Sebastian gaat samen met jou bouwen aan jouw praktijk zodat jij je ambities kan realiseren.

Onderwerpen die Tom gaat behandelen:
-  Trek de juiste patienten aan!. Wanneer jij goed bent in je vak en je passie hervindt, heb je de eerste stap gezet. Maar dat alleen is niet voldoende. Ook het goed inrichten van je marketing en de juiste keuzes maken als het gaat om investeren zijn essentieel voor het succes van je praktijk.

- Je wordt als vanzelf ook je eigen visitekaartje. Het succes van je praktijk geeft je power en laat je stralen, zowel innerlijk als uiterlijk. Je klantenkring bestaat uit allemaal unieke en mooie mensen. Je voelt je goed en krachtig en bent een rolmodel voor je klanten.Dat wat jij in je praktijk aanbiedt is kwaliteit en je loopt voorop bij het volgen van de nieuwe ontwikkelingen.

 - Moeiteloos klanten aan je binden. De weg is vrijgemaakt en wordt makkelijk gevonden door nieuwe klanten. Je bouwt moeiteloos aan een vaste terugkerende trouwe klantenbasis. Zij investeren in zichzelf en komen regelmatig bij je terug.

- De touwtjes in handen en een prettig gevoel van controle. Je weet wat ervoor nodig is om succesvolle marketing te bedrijven. Je bouwt voort op een stevig fundament waarin je overzicht hebt in winstgevende acties. Je werkt op basis van concrete cijfers en toetst op basis van resultaat, niet op je gevoel.

- Mensen om je heen die al veel hebben bereikt in de tandheelkunde. Zij versterken jou en steunen je in je groei. Je begeeft je in kringen die allemaal de laatste ontwikkelingen volgen en jullie houden elkaar op de hoogte. Je draait mee in de top.


Over Tom Sebastian:

Tom Sebastian is beauty-ondernemer pur sang. Dertig jaar geleden is hij als professional begonnen in de beautybranche, maar met schoonheid en ondernemen was hij al op 18 jarige leeftijd actief. Op zijn 18de ging hij ging werken voor Bourjois, daarna Yves Saint Laurent en vervolgens Nina Ricci. Op zijn 25ste is hij naar Amerika verhuisd. Daar heeft hij voor grote merken zoals MTV, Calvin Klein en Donna Karan gewerkt. Hier heeft hij geleerd hoe je creativiteit en vakmanschap kan verwerken in een commercieel bedrijf.
In 1999 is hij zijn eerste internetbedrijf in cosmetica begonnen. Een primeur, want online advies was er nog niet. Daarnaast is hij lifestyle gerelateerde producten gaan ontwikkelen voor bedrijven: make-up, huid- en haarverzorgingsproducten, tassen, borstels, cursussen, maar ook fietsen en interieurs van auto’s.
Door een auto-ongeluk 3 jaar geleden, waardoor hij een half jaar moest revalideren, realiseerde Tom zich dat hij iets terug wilde geven. Op dat moment besloot hij om zijn kennis, ervaring en expertise te gaan delen. Met als doel andere ondernemers de kans te geven om hun onderneming winstgevend(er) te maken en te laten groeien naar het volgende niveau.
Hij kent de wegen die je bewandelt en de worstelingen en uitdagingen die je onderweg tegenkomt. De fouten die hij heeft gemaakt, de hobbels die zijn genomen, de adviezen die hij heeft gekregen etc. gaat hij aan jou doorgeven!

Afbeeldingsresultaten voor Tom Sebastian
 

terug