Actueel | Vacatures | Inloggen | Europese websiteNederlandsEngels

Het ontstaan

Het patiëntenbestand van succesvolle tandartsen kan stormachtig groeien. Opeens zijn er extra kamers nodig, er komen vestigingen bij. Geleidelijk aan verandert de tandarts in een bedrijfsleider. Zo ging het ook bij de tandartsen die aan de wieg stonden van DentConnect. Door hun krachten te bundelen en intensief samen te werken met organisatiespecialisten ontstond in 2010 de eerste aanzet tot een keten van tandheelkundige praktijken. Juist het uitgebalanceerde evenwicht tussen klinische knowhow en commercieel inzicht maakt van DentConnect een succesformule, die zorgt dat tandartsen zich weer volledig kunnen concentreren op het werk aan de stoel.

Fusie en groei

Inmiddels groeit de DentConnect-keten gestaag, want steeds meer praktijken sluiten zich aan bij de organisatie. Daarbij behoudt elke praktijk zijn eigen identiteit. Op het eerste gezicht merken patiënten er niets van. Totdat ze ervaren dat het serviceniveau opeens nog een stuk hoger ligt. De tandarts neemt de tijd voor een uitgebreide behandeling, de assistent is goed bereikbaar, de website gebruiksvriendelijk. Allemaal dankzij de nauwe samenwerking tussen de praktijken en het Shared Service Center van DentConnect.